۱۴۰۱-۰۵-۱۴
DA tarahaneaval

چگونه اعتبار دامنه را تقویت کنیم: بررسی و بهبود این استاندارد کلیدی سایت

دانستن اعتبار دامنه شما برای کمک به ایجاد یا بهبود طرح بازاریابی خود کلیدی است. اما چگونه اعتبار دامنه را تقویت کنیم و چگونه بدانیم که […]
۱۴۰۱-۰۵-۱۰
ExternalLink google chrome browser feature image

نحوه سفارشی کردن نوار اسکرول در Chrome با نوارهای پیمایش سفارشی

اگر از Chrome به عنوان مرورگر اصلی خود استفاده می کنید، ممکن است گزینه های سفارشی سازی را بررسی کرده باشید. سفارشی کردن نوار اسکرول در Chrome یکی از قابلیت هایی است که می توانید با استفاده از افزونه های کروم به آن دست پیدا کنید. بنابراین، در اینجا نحوه سفارشی کردن نوار اسکرول مرورگر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
۱۴۰۱-۰۵-۱۰
statistics of wordpress

آمار و ارقام جذاب و باورنکردنی از وردپرس (سال ۲۰۲۲)

بی شک وردپرس از سال ۲۰۰۳ که برای اولین بار راه اندازی شد تاکنون راهی طولانی را طی کرده است. با بررسی آمارهای وردپرس در زمینه […]
۱۴۰۱-۰۴-۲۶

نحوه استایل دادن به اسناد XML با CSS

ایجاد یک سند XML، نوشتن DTD و تجزیه آن با مرورگر خوب است، اما وقتی آن را مشاهده می کنید، سند چگونه نمایش داده می شود؟ XML زبان ارائه نیست. اسناد نوشته شده با XML به هیچ وجه قالب بندی نخواهند داشت. استایل دادن به اسناد XML چگونه خواهد بود؟
۱۴۰۰-۰۹-۲۵
چگونه در سال 2021 در گوگل رتبه بندی کنیم

چگونه در سال ۲۰۲۱ در گوگل رتبه بندی کنیم؟

برای اینکه بدانیم چگونه در سال 2021 در گوگل رتبه بندی کنیم این مقاله را با 25 راهکار به عنوان چارچوبی برای سئوکاران جدیدتر در نظر گرفتیم.
۱۴۰۰-۰۸-۱۶
داشتن یک وب سایت خوب

۹ اصل برای داشتن یک وب سایت خوب

یک طراحی وب سایت خوب باید عملکرد مورد نظر خود را با انتقال پیام خاص خود انجام دهد و در عین حال بازدیدکننده را درگیر کند. عوامل متعددی مانند ثبات، رنگ ها، تایپوگرافی، تصاویر، سادگی و عملکرد، همگی به طراحی خوب وب سایت کمک می کنند.
۱۴۰۰-۰۷-۰۷
بررسی آمار 23 رفتار جستجوگران در اینترنت

بررسی آمار ۲۳ رفتار جستجوگران در اینترنت

این مقاله توسط رند فیشکین از متخصصان برتر سئو در سال 2017 نوشته و در سایت Moz منتشر شده است. در این مقاله به بررسی آمار 23 رفتار جستجوگران در اینترنت پرداخته و به سوالات مهمی همچون اینکه به طور میانگین چند کلمه در جستجوهای کاربران وجود دارد؟ چند درصد از جستجوها به عنوان سوال مطرح می شوند؟ آیا مقدار جستجوها در یوتیوب نسبت به بینگ بیشتر است؟ و بسیاری سوالات دیگر پاسخ داده می شود.
۱۴۰۰-۰۶-۳۱
آیا فرصت سئو در حال افزایش است یا کاهش؟

آیا فرصت سئو در حال افزایش است یا کاهش؟

این مقاله توسط رند فیشکین "Rand Fishkin" از متخصصان مهم و تاثیرگذار سئو در دسامبر 2017 در خصوص فرصت سئو نوشته شده است. بررسی این مقاله دید مناسبی از شرایط پیش روی سئو و جستجوی کلمات به شما خواهد داد. با ما همراه باشید.
۱۴۰۰-۰۶-۳۰
واژه نامه اصطلاحات سئو

واژه نامه اصطلاحات سئو

برای کمک به یادگیری سئو، ما در واژه نامه اصطلاحات سئو فصل به فصل و مطابق آموزش های ارائه شده در راهنمای مقدماتی واژه های جدید را تعریف میکنیم و پیوندهای مفیدی در اختیارتان قرار می دهیم. ذخیره این صفحه و مراجعه های بعدی به آن می تواند در یادگیری بهتر این واژگان کمک کند.