راهنمای قدم به قدم سئو از مبتدی تا حرفه ای
راهنمای قدم به قدم سئو از مبتدی تا حرفه ای
۱۴۰۰-۰۵-۱۷
نمایش همه

آنالیز وب سایت – آنالیز وب سایت جهت سئو

آنالیز وب سایت - آنالیز وب سایت جهت سئو

آنالیز وب سایت - آنالیز وب سایت جهت سئو

یک متخصص سئو با استفاده از ابزارهای قدرتمندی که برای سئو وجود دارد تمامی مطالب و محتوای یک وب سایت مانند کدهای سایت، لینکها، تصاویر، مطالب و… را به صورت کامل آنالیز می نماید. در صورتی که آنالیز وب سایت تشخیص داده شود که مشکلاتی در سئوی سایت وجود دارد این مشکلات لیست گردیده و به واحد مربوطه و یا شخص درخواست کننده آنالیز ارائه میگردد. بر طرف سازی مشکلات تشخیص داده شده در آنالیز تاثیر به سزایی در رتبه یک سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت.

عموماً هدف از سئوی سایت رسیدن به نتایج و رتبه های بهتر در موتورهای جستجو مانند گوگل است. باید توجه داشته باشید که صرف رعایت نکات سئو شمارا به نتیجه های عالی در موتورهای جستجو نخواهد رساند. و رعایت دستورالعمل های مربوط به سئو تنها یک پله برای این مقصود به شمار می آید. داشتن ظاهر مناسب و کاربر پسند در بدست آوردن نتایج مناسب در موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است.

آنالیز وب سایت یک متخصص سئو شامل چندین بخش است. بررسی ساختار نقشه وب سایت، بررسی ساختار لینک ها، بررسی رسانه های اجتماعی، بررسی تصاویر و توضیحات درج شده برای آنها و… از جمله این بخش هاست. پس از بررسی تمام بخش های مربوط به سئو، متخصص سئو سایت گزارش تخصصی خود را به همراه جزئیات کامل جهت بهبود وضعیت سایت برای موتورهای جستجو ارائه مینماید. این گزارش شامل خلاصه ای از امتیازات کسب شده توسط وب سایت نیز می باشد. همچنین در این گزارش راهکارهایی جهت بهبود این امتیازات پیشنهاد میگردد.

با وجودی که گزارش یک متخصص سئو برای وب سایت بسیار حائز اهمیت است اما کافی نیست. اگر شما به دنبال بهترین نتیجه هستید لازم است پس از گزارش آنالیز وب سایت یک متخصص سئو از یک متخصص طراح نیز کمک بگیرید. این که وب سایت شما از لحاظ ظاهری مخاطبان را جذب کند بسیار اهمیت دارد. یک موتور جستجو به رفتار مخاطبان با وب سایت شما نیز اهمیت می دهد. پس لازم است همزمان با رعایت تمام نکات مربوط به سئو یک وب سایت از ظاهر آن نیز غافل نشوید. برای ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *